სსიპ ქალაქ თბილისის N210 საჯარო სკოლის „ციფრული სარკის“ კვლევის ანგარიში
მოცემული ანგარიში ასახავს სსიპ ქალაქ თბილისის N210 საჯარო სკოლის 2018-2019 სასწავლო წლის მეორე სემესტრში სკოლის მდგომარეობის შეფასებას სამი მიმართულებით: პედაგოგიკა, ცვლილებების მენეჯმენტი და ინფრასტრუქტურა.
სკოლის მიზანია გუნდის მიერ თვითშეფასების საფუძველზე განხორციელდეს სკოლის ძლიერი და გასაუმჯობესებელი მხარეების დიაგნოსტიკა.
კვლევის საფუძველზე სკოლა შეიმუშავებს ციფრულ სტრატეგიას საჭირო ცვლილებების განსახორციელებლად.
N210-ე საჯარო სკოლამ მონაწილეობა მიიღო ციფრული სარკის კვლევაში, რომლის შედეგებიც მოცემულია წრიულ დიაგრამაზე
ReplyDelete